Sofie

Sol,älskade sol

Publicerad 2016-05-04 22:27:41 i

Det har varit såå härligt väder! Både igår och idag åt vi middag utomhus på altanen! Super härligt. 
Idag när jag kom hem sov båda barnen ute.
Gräset börjar bli kanonfint, det börjar knopp och blomma! 
Våren och solen är så efterlängtad!

Vågar knappt skriva det, för vi får väl se hur länge det håller. Men idag har jag sprungit, igår sprang Johan. Vet inte sist det hände, inte tränat på länge,  så det är ju på tiden.. 

Sedan vattnade jag oxh Ebbe utomhus. Han är inne i en bra period igen, jätte go, hjälpsam oxh snäll mot syrran. Härliga kommentarer. 
Idag var det ett kex kvar. Ebbe delade det oxh gav syrran halva, utan att johan sa nått. 

En sak till innan jag släcker för idag. Ebbe kan nästan cykla helt själv utan stödhjul. Jätte duktig och våglig är han! Stolt mamma!! 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-05-05 07:53:16

Så mysigt de hardet👫 du glömde skriva om fjärren😝 ha ha 😜

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela