Sofie

tillbaka

Publicerad 2017-12-18 22:11:03 i Allmänt

Det har varit lite tyst från mig på sista tiden.
Appen på telefonen fubksdr inte, och segt att lägga in från Internetsida.
Så blev lixom ingen tid till det.
Nu har vi nya telefoner, så kanske kan fortsätta lite nu?!

Barnen växer så det knakar och de är det bästa jag har. Deras kärlek o glädje mellan varandra får mig att glädjas många gånger varje dag. 
I morse kramades de och myste tillsammans!

Annars rullar allt på, mkt julupplevelser och en längtan och spänning hos barnen.
Jag älskar att skapa upplevelser och minnen, glädje hos barnen.
En liten Nisse har flyttat in, barnen får brev och Ebbe skriver tillbaka. De är spända och har många härliga tankar.


Vi bakar i jul, gör pepparkakshus, pyntat och pysslar.

Snart är vi lediga och ska bara mysa tillsammans.


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2017-12-21 15:54:16

Välkommen tillbaka😜Alltid kul o läsa o se bilder fast vi prats vid emellanåt😍Så mysigt ni har det,ses snart hoppas jag🎁

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela