Sofie

Ebbe

Publicerad 2018-01-03 22:12:36 i Allmänt

Ebbe, min son, jag är så stolt över honom. Han är liten, men så gott hjärta och empati till andra!
Igår var Ebbes kompis med mamma och lillebror här hemma. Hon berömmer verkligen Ebbes vänlighet och kamratskap, hon är så glad att Ebbe är kompis med hennes son.
Låter skrytigt men man blir så stolt i hjärtat. Idag har han lekt med en kompis, som har saknat honom hela julen.

Är glad att Ebbe har bra kompisar och att han är en bra kompis, speciellt nu när förskoleklass närmar sig, ett nytt stort steg väntar... Skönt att de har varandra iaf! Får se hur det blir sedan...
 
Händer mycket i hans utveckling hela tiden, roligt att vara med på resan.. Han är så stor nu, min lilla kille.
Så många härliga tankar och frågor, Ebbe i ett nötskal. Lägger märke till helt oväsentliga saker, som ingen annan hade lagt märke till.
 
Min fina älskade son!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela